navigace v aute skoda

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Květen 28 12:34:54 CEST 2016

Mám auto staré 10 let, je tam navigace kenwood vestavěná od výrobce ale
vůbec ji nepoužívám, spíše jako hodiny a teploměr. Ono zadávat tam adresu
je utrpení, jediná výhoda je, že navigace má velmi rychlý start. Mapy jsou
nahrané na DVD v přihrádce u spolujezdce. Celé mi to přijde takové
krkolomné, že jezdím raději podle mobilu. Pokud bych jezdil častěji, zvolil
bych určitě externí navigaci. Podle mě těch 12 - 18 000Kč připlácet nestojí
za to, navíc škodovka je těmi příplatky za cokoliv pověstná, osobně bych se
ji vyhnul obloukem. Zkuste se podívat na nějaké japonce, možná vyjdou i
levněji.
K.