Re: OT: Sušička

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Květen 28 12:10:28 CEST 2016

Ta naše sučika má jednu papírovou výhodu, že točí oběma směry. Ale mám
pocit že je to spíš kurvítko než výhoda, protože když motor táhne řemen
přez napínák (častější směr točení je že táhne řemen přímo od bubnu) tak
se asi řemen povoluje a klouže. Uvítám i názory k vlivu směru otáčení na
životnost.
Dnes jsem hlavy zbrousil na zbytek cca 1mm a spotřebič zavřel. Tak
uvidíme jak dlouho vydrží.
Lubor