navigace v aute skoda

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Květen 28 00:52:49 CEST 2016

S origo navigaciami Skoda som sa stretol vo firemnych autach. 2 alebo 3
typy (verzie?); oznacenia neviem, nezaujimal som sa o to. Na vsetkych mi
vadila nemoznost rozumne zoomovat, pripadne zobrazit si nadmorsku vysku.
Ale hlavne to, co poznam a vyuzivam 10r na turistickej navigacii a 3r na
sukromnej prenosnej auto navigacii nemenovanej znacky na G: zaznam
prejdenej trasy so vsetkym, co s tym suvisi.
1) moznost si ju nechat kreslit na display, t.j. ked idem na nezname
miesto odkial sa neskor vraciam, vidim, ci som siel po tejto ceste,
alebo paralelnej, alebo som sa stratil :) Alebo ked z miesta ubytovania
niekam dochadzam do prace, alebo za relaxom, prvy den sa necham viest
pokynmi s tym, ze "teraz odbocte vpravo" moze znamenat fakt hned teraz,
alebo az o 50m dalej. Ale druhy den vidim prejdenu trasu a viem presne,
co znamena "teraz" :)
2) zaznam si viem stiahnut do PC, pozriet na mape, kade som siel (kade
ma navigacia viedla) a pripadne si skorigovat buducu cestu, alebo cestu
spat. Tiez o rok, o dva si pozriem prejdenu trasu a viem si vopred
zoptimalizovat nejake useky. S tym suvisi moznost trasu si naplanovat v
klude na PC a nahrat si ju do navigacie vopred s waypointami, ktore
urcim ja podla svojich osobnych preferencii a nie na zaklade internych
pravidiel navigacie.

K navigaciam v mobiloch sa vyjadrit neviem..

miro