navigace v aute skoda

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Květen 27 20:26:24 CEST 2016

Asi bych za tím nic jeného, než tržní sílu (síla, kterou trh ze
zákazníka otrhá přebytečné peníze) nehledal.

Když si jdu koupit auto za půl mega, tak mě přece nějakejch patnáct
navíc nerozhází... Tím spíš, že když si navoigaci nezaplatím teď, tak už
ji tam nikdy nikdo nedoinstaluje.

Když si uvědomám, jak jsou navigace v autech pitomé a draze (nebo po pár
letech vůbec) aktualizovatelné, tak bych jí ani nechtěl, zlatej mobil -
člověk je výrazně míň vydíratelný.

Pavel Kutina