navigace v aute skoda

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Květen 27 20:23:27 CEST 2016

Sice neumím odpovědět, ale dal bych pozor ještě na jeden problém:

Navigace v mobilu není úplně to, co si představuji. Nevím jak které
mobily, ale mě vytočí, když navigování se přeruší jen proto, že někdo
volá, neřku-li proto, že přišla sms. Proto mám samostatnou navigaci s
doživotní aktualizací map. Ta neprudí a v podstatě dělá co má. Pokud
vestavěná navigace (ať už je jakkoli drahá) nebude mít doživotní
aktualizace, je to další "tahač peněz". Pokud se s ní cokoli stane, bude
oprava mnohem dražší než nová navigace samostatná.

Martin Záruba