[OT] Jak to chodi v realitce

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Květen 27 14:04:31 CEST 2016

Jestli Vás mohu potěšit, také jsem prodával byt, ale sám, přesto se mi tam
hlásili jako zájemci právě lidi z realitek (což jsem poznal až na místě),
tak když už tam byli, tak jsem si z nich dělal srandu a možná se tak trošku
pomstil za ty všechny napálené lidi. Oni vždy chtěli provizi paušálně 50
000Kč za byt, bez ohledu na velikost. Platí to sice kupující jako kauci,
ale já bych ve výsledku o tuto částku musel slevnit. Místo toho jsem
zaplatil právnika, který za cca 8000Kč provedl advokátní úschovu, sepsal
smlouvu, podal vklad na katastr, zaslal daˇna FÚ, vše bez problémů.

Lidi já nevím, ale stačí dodržovat jednoduchá pravidla jako: v autobazaru
se auto nekupuje, s relitkou se nejedná, výhodné nabídky na telefonu
posílám ihned k čertu a podomní prodejcům rovnou nadávám do parazitů a
okrádačů babiček, finanční poradce ignoruji, výhodný úrok a investice
neexistují, do obchodů typu tesco kde je zákazník odpademl nechodím. Pokud
tohle dodržíte, máte v životě o hodně problémů méně.
Karel M.