[OT] Jak to chodi v realitce

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Květen 27 13:18:54 CEST 2016

No jasne, protoze pri rekonstrukci elektriny se prece meni hlavne vypinace a
zasuvky na viditelnych mistech ... :D

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 5. 2016 12:58:08
Předmět: Re: [OT] Jak to chodi v realitce

"27.5.2016, 12:51:00

CT, pred casem vysilala reality show "pres novy prah".
V jednom z dilu, tam pan makler ukazuje zajemcum byt, ktery "... je sice
starsi, ale 2002 prosel kompletni rekonstrukci...."
Kamera svenkuje chodbou, a ejhle, vedle dveri 4 cerne bolsevicke
jistice.
A to predpokladam, ze ten nejhorsi povl, se do TV, preci jen necpal.

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz