[OT] Jak to chodi v realitce

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Květen 27 12:12:03 CEST 2016

No já doufám, že výjimky existují, nerad bych si kazil iluze o běhu světa :)

Jinak ona je z Říčan, ale pro koho dělá (samonosná tuším není) to teď
nezjistím, nemám jí po ruce.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Galloth
To: HW-news
Sent: Friday, May 27, 2016 11:35 AM
Subject: Re: [OT] Jak to chodi v realitce

No ja jsem koupil pres realitku zatim dva byty takze s realitkami mam take
nejake zkusenosti. Casto s temi vetsimi. A muzu rici, ze jsem jeste nepotkal
maklere, ktery by mluvil pravdu (Nemaji oni to nekde zakazane?). Ale treba
vyjimka existuje.

Jinak odkud je ta Vase znama? Kdybych jeste nekdy realitku potreboval.

Jan