Mereni hladiny ve studni

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Květen 25 20:38:22 CEST 2016

Stejne tema se resilo tak rok az dva zpet. mam postavene toto:
http://www.elektronovinky.cz/konstrukce/kapacitni-meric-kapalin

funguje celkem v pohode v nadrzi s destovkou.
"sonda" je u me nerez trubka 42mm a uvnitr smycka kabelu.

mozna bych vyhrabal i plosnak navic.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Vancl
Sent: Wednesday, May 25, 2016 3:34 PM
To: HW-news
Subject: Mereni hladiny ve studni

Dobry den,
chystam se vyrobit si mereni vysky hladiny vody ve studni.

Rad bych zkusil pouzit PPR trubky 1/2" nebo 3/4"
http://triker.cz/p-286100120010/Ppr-trubka/
a do nich jazyckove kontakty
http://www.aliexpress.com/snapshot/7675585148.html
spojovani svarovanim pomoci ppr natrubku
http://triker.cz/p-286000120050/Ppr-natrubek/

Kolem trubky by byl asi polystyrenovy plovak s magnetem.

Nedari se mi vygooglit zadny pouzitelny plovak a hlavne magnet.
Moje myslenka byla mit jazyckove kontakty po cca 30cm.
Da se nekde sehnat magnet ve tvaru trubky cca 20-30cm dlouhy? Nebo tycovy
slabeho prumeru a delky 20-30cm?

Polystyrenovy plovak by mel mit prumer diry asi 30mm.

Diky za pomoc,

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl