Mereni hladiny ve studni

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Květen 25 20:07:25 CEST 2016

Bude toto dlhodobo fungovat s lacnym cinskym tenzometrom? Nebude casom
hodnota uchadzat?
Neviem o tom nic, len mam dojem, ze kuchynska vaha sa pri zapnuti
kalibruje na nulu. Tak ci aj toto meranie hladiny nebude treba obcas
kalibrovat.
Uvazujem podobne meranie dazdovej vody, tak sa rad poucim.