Mereni hladiny ve studni

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Květen 25 16:15:48 CEST 2016

Zdravim, a nebude sa ten plavak zasekavat na tych natrubkoch?.

Ja som pouzil plavak z tohoto:

http://www.ebay.com/itm/Stainless-Steel-Tank-Pool-Liquid-Water-Level-Sensor-Horizontal-Float-Switch-SACA-/400527072512?hash=item5d41461d00:g:JyEAAOxyXDhSotLy

a dlhu nerezovu rurku (da sa zvarit aby vonkajsia plocha bola hladka...)
myslim ze vonk .priemer je 10, a dovnutra jazyckove kontakty na hornu a
dolnu uroven.
Ale zase, ak by bolo tych kontaktov vela mozno by bol potom problem s
priemerom kabloveho zvazku...

Len tie kotakty treba spravne vybrat, mal som take ze pocas prechodu
mangnetu okolo neho sa kontakt 2x zopol (ale to mi nevadilo...)

m.

-----Original Message-----
From: Martin Vancl
Sent: Wednesday, May 25, 2016 3:33 PM
To: HW-news
Subject: Mereni hladiny ve studni

Dobry den,
chystam se vyrobit si mereni vysky hladiny vody ve studni.

Rad bych zkusil pouzit PPR trubky 1/2" nebo 3/4"
http://triker.cz/p-286100120010/Ppr-trubka/
a do nich jazyckove kontakty
http://www.aliexpress.com/snapshot/7675585148.html
spojovani svarovanim pomoci ppr natrubku
http://triker.cz/p-286000120050/Ppr-natrubek/

Kolem trubky by byl asi polystyrenovy plovak s magnetem.

Nedari se mi vygooglit zadny pouzitelny plovak a hlavne magnet.
Moje myslenka byla mit jazyckove kontakty po cca 30cm.
Da se nekde sehnat magnet ve tvaru trubky cca 20-30cm dlouhy? Nebo
tycovy slabeho prumeru a delky 20-30cm?

Polystyrenovy plovak by mel mit prumer diry asi 30mm.

Diky za pomoc,

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl