mech: znate proma skf 800

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Úterý Květen 24 17:36:50 CEST 2016

To je vše bohužel pravda, ale bral jsem to jako takovej kompromis pro domácí dílnu. Na BF16 jsem koukal, ale prostě to už bylo moc malé. Ale i tak by BF16 byla jako frézka podle mě lepší, než to co je v tom kombinovaném soustruhu.

A jak jsem psal, odzkoušení historické stroje mě tak trošku minuly. Každopádně jsou dost často moc pěkné a velmi dobře vymakané.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hwnews konference
Sent: Tuesday, May 24, 2016 2:11 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: mech: znate proma skf 800

no v pripade ciny je trochu problem, ze cim vetsi masina tim vetsi pravdepodobnost, ze ta nevyzrala litina neco provede - pokud uz z fabriky neni neco spatne

dalsi vec je, ze ty cinske bazmeky (a to proti nim apriori nic nemam za ty prachy) maji proste jiste konstrukcni vady/limity - treba sroubovane Z portaly na zakladnu apod...

takze velka masina velke problemy, mala masina male problemy - treba ta BF 16 vazi 60kg a uz si na sebe nekolikrat vydelala

ja se vydavam opacnou cestou ;-) http://www.cncnet.info/galery/hodinky/2016-05-10%20Vrtacka%20a%20supporty/images/2016_05_10_07_06_56.jpg

RV