mech: znate proma skf 800

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 24 13:16:41 CEST 2016

To si tady vsichni pretacite brzdovy kotouce, ze potrebujete tak velky
masiny?

V dilne mame cela leta jen soustruh MN80 a velmi dlouho jako frezka byla
jen BF 16 Vario, ktera ma v Y jen 160mm. A valnou vetsinu casu je na ni jen
tenhle sverak
http://eshop.vyrobnistroje.cz/product/sveraky/presne-sveraky/vysoce-presny-bezsroubovy-sverak-100mm/155

co se tyka frez tak se da obcas velmi dobre koupit na Aukru

jinak zdaleka nejlepsi investice v dilne byla mala strojni pila - kde se
bohuzel neda usetrit - levne ciny nefunguji - skoncili jsme u nejakeho
Pilouse s chlazenim za cca 40kKc - na druhou stranu reze do 0.5mm a vydrzi
na nem relativne dlouho pily

U toho bazmeku vyse co se kolega pta jsem teda ten Y rozjezd nenasel...a
nenasel jsem ani vylozeni vretene.

RV