mech: znate proma skf 800

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 24 11:39:19 CEST 2016

On Tue, 24 May 2016, Jiří Vojtek wrote:

> Je mi jasné, že to není ani pořádný soustruh ani frézka, ale na modelářské
> hraní by to mohlo stačit ne ?
>
> Co nejhorší bych po tom chtěl bude nějaká nástrojovka a přesnost tak pět
> stovek
>
> http://www.peddy.cz/kombi-soustruhy/kombi-soustruh-proma-skf-800

Mne prijde ze jako soustruh je to docela dobry, aut. pricny posuv,
velky tocny prumer nad lozem i suportem. Ale jako frezka to bude bida
kvuli malemu prostoru kolem - chce to proste stul na ktery si date
poradny sverak a pripadne delicku.

Co se tyce frezky je treba pocitat jeste se spoustou penez na vybaveni,
k soustruhu staci par nozu a jede se, ale k frezce je potreba jeste
slusny sverak, delicka+hlava, sady frez, upinky, podlozky a dalsi
spousta veci. To je daleko narocnejsi stroj na doplnky nez soustruh.