Re: Jak udělat web server

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Květen 23 16:29:41 CEST 2016

Je to věc pohledu. Kdybych měl stránky, které něco prezentují psát bez
jQuery (dnešní většinový návštěvník webu si žádá určitý komfort -
vizuální vzhled, ovládání atd.) tak bych nedělal nic jiného než ladil
kompatibilitu nebo se upsal. Pokud se použije odkaz z Google je velká
šance, že bude jQuery již v cache z nějaké jiné předchozí stránky
takže se stahovat nebude. Co je dnes 200KB kódu oproti třeba
neoptimalizovanému obrázku v řádech MB (nacházím na webu zcela běžně)
či oproti tomu, když někdo běžně pošle emailem třeba 20MB dat ve formě
pár obrázků, protože obrázky např. z mobilu neumí zmenšit...