LCD controler ST7066

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 18 11:49:17 CEST 2016

>ja jsem podsviceni uplne odletoval - zustala mi jen hola deska s tema
>asfaltovyma skvrnama

Lenze nejde o podsvietenie ako take (o tie LED), ale o tie veci naookolo,
najma tie prepojky. Tie plosaky su univerzalne a niekedy ide na nich tie
prepojky nakonfigurovat tak, ze podsvietenie ide z pinov 1 a 2 (t.j. GND a
VCC) a niektory z tych pinov 15 a 16 su vystupom menica so 7660 (pre
napajanie z 3V, http://www.efton.sk/curious/lcd1602.htm poznas, vsak? ;-)
), na ktory tam miesto mas aj Ty, rovnako vsak su aj prepojky na
prepojenie menica priamo na napatie LCD (V0, "kontrast"), tych
konfiguracii sa tam da urobit viac. No a ak je nahodou ta konfiguracia
taka ze je prepojene V0 prave niekam na piny 15-16 a Ty tam pripojis
zvonka podsvietenie, tak je vymalovane.

>co jsem meril tak veci kolem podsviceni nejsou ted galvanicky spojene

Aha, tak nic; ale vid hore, bola to jedna z moznosti.

>na hodinach je pilovitej signal o frekvenci 120kHz

Hm, to je podozrivo malo... ale mozno je to nasledok zatazenia sondou
osciloskopu.

>osciloskopem jsem na tom zebricku nemeril....

Skoda.

>ty stredy toho delice vedou
>rovnou do asfaltove skvrny

Do vsetkych troch.

>zrejme je vymalovano - nenapada me co dalsiho

No, odloz, a pri najblizsej prilezitosti mi ho das :-)

wek