Moduly GSM M590E - znate nekdo?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 17 19:16:59 CEST 2016

Kartou. Dokonce jejich AliPay, kdy se moje karta zavěsí na jejich vlastní
platební systém, a tím se pak platí.

Rozhodně věřím jednomu z největších světových obchodníků víc, než nějaké
sámošce na rohu, kde tu kartu taky strkám do čtečky neznámého původu.
Jinak v případě nějakého problému je domluva s Alim mnohem jednodušší,
než třeba s naší milou Českou poštou. Bohužel několikrát potvrzeno.

PL