Zaznej na AM staniciach

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 17 11:45:33 CEST 2016

Na to iste si pamatam z radia Blaupunkt, ktore si moj otec kupil v
60-tych rokoch. Ked som ho ako maly chlapec preladoval, okolo zelanej
stanice to robilo hvizdanie - ktore ustalo ked sa naladilo presne na
stanicu.
Podotykam, ze to robilo uz v tych osemdesiatych rokoch, ked som bol
maly - vtedy vela spinanych zdrojov nebyvalo. Vnutri rozhodne nie je
BFO, je to klasicky superhet s VF predzosilnovacom, kmitajucim
zmiesavacom, tromi MF stupnami, diodovym detektorom a NF stupnom.
Vsetko v germaniu. VKV cast ide vo vychodnej norme.