Zaznej na AM staniciach

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 17 08:48:30 CEST 2016

No, si sikovny. A tvrdil si, ze radio na tom [asi] nepojde... :-)

Ze co moze piskat v tom kvadraturnom signali po AM "demodulacii" to
netusim, ale urcite to bude o dost zlozitejsie ako pri tom diodovom
demodulatore. Chcelo by to skusit nejaky, hoci aj primitivny, vstupny
filter, mozno by sa tym dal vylucit resp. potvrdit nejaky "vnutorny" zdroj
- nedalo by sa to nejako krmit zo vstupnych obvodov nejakeho stareho
"konvencneho" radia?