FTDI EVE - pouzivate, hrajete si s tim nekdo?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Květen 15 19:43:41 CEST 2016

Robil som s tym jeden pracovny projekt a musim uznat, ze prvych par
dni studia dokumentacie a zdrojovych kodov som si pripadal byt
mentalne nekompetentny na tuto ulohu.
Ale skor nez som elektroniku zabalil a zacal sa venovat predaju
zemiakov sa to nejako poddalo - no stale mam pocit, ze by som si
usetril viac casu keby som projekt robil bez FT800.