Programovaci HW k LPC11U68

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Květen 13 13:55:26 CEST 2016

Díky všem za rady.

Takže jsem preventivně udělal 3 konektory:
1. GND +3V SWDIO SWCLK
2. GND +3V RESET TRST TDO TMS TDI SWCLK/TCK SWDIO/TMS
3. GND +3V USB+ USB- P0.1 P0.3

Předpokládám, že k 1 nebo 2 půjde připojit USB/JTAG co je součástí
LPCexpressa a že by nemělo vadit, když je v něm jiné LPC než 11U68. Je to
tak?

Ale na tu výrobu by si páni šéfové představovali něco profi. Třeba pro AVR
používáme toto:
http://cz.farnell.com/equinox-technologies/fs2009usb-std/programmer-isp-fs2009usb-std/dp/2212005
Tzn. krabička, do které se nahrají všechny možné firmwary a pracovník pak
jen vybere název výrobku a dá "krleš".

Je něco v tomhle stylu pro ARMy?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Mraz
Sent: Friday, May 13, 2016 9:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: Programovaci HW k LPC11U68

BMP také používám, ale jak jsem zmínil stand-alone programátor jde
udělat ještě jednodušeji viz.
http://mujweb.cz/mrazik/tmp/boot.tar.gz
to je pro STM32, běží to na LPC11U34. Šlo by to přiohnout a programovat
LPC11U68 pomocí jiného LPC11U68, jen se musí upravit ty rutiny pro práci
s flash, což by u LPC mělo být ještě jednodušší, protože je mají
napálené přímo v ROM. Zdrojáky BMP jsou dobré právě pro inspiraci jak na to.

Mrazík