[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 13 12:20:52 CEST 2016


 13.5.2016, 12:03:53

Ten raketoplanovej 747 se krom toho, ze mu jde na zada primontovat
raketoplan, od bezneho 747 prakticky nelisi. Unese ten samej beznej
naklad, co beznej nakladni 747, takze pokud nekdo prevazi normalni naklad,
objedna normalni nakladni 747, kterych po svete litaj stovky, se vsema
vyhodama, co to ma.
AN225 unese mnohem vic, nez jakekoliv jine ero, takze pro velke a
tezke naklady, proste alternativa neni.
Jestli by se uzivil i druhej letajici kousek, tezko rict, neb na
ukrajine to jde od rozdeleni SSSR od 10 k 5 a nyni dokonce od 5 k 0.
Je docela dobre mozne, ze by nemeli silu jej dostavet, ani kdyby pro
nej meli dostatek zakazek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Brychta napsal:

> A co má být? Já to vidím tak, že zatímco jedni udělali jednoúčelovou 
> úpravu na stávajícím stroji, který už svět také nepotřebuje, tak je ve
> šrotu, tak druzí i přes to, že byl program zrušený dokázali najít další
> využití, které se nejspíš vyplatí (tedy pokud to není reklama na 
> Antonova, což možná částečně taky je).

> P.B.


> Dne 13.5.2016 v 11:33 Pavel Kadečka napsal(a):
>> Jenže Američani s ním vozili raketoplány, který se fakt používali, 
>> zatímco Rusové jejich Burana převezli asi tak jednou a pak ten 
>> kosmickej program zkrachoval.
>>
>> Antonov An-225 jako dopravní letadlo je spíš taková znouzectnost. 
>> Prostě když už to postavili, tak si to našlo využití v dopravě, je to 
>> lepší než to nechat rezavět v hangáru. Že byl postavený jen jeden je 
>> důkaz, že svět víc takových letadel nepotřebuje.
>>
>> Existují i další velká nákladní letadla, Antonov ale asi zůstane největší.
>>
>> P.K.

> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

 



Další informace o konferenci Hw-list