OT Elektrocentrala Parkside 1200W z Lidlu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 13 01:08:04 CEST 2016

Mam v garazi 5 ks podobnych "kufrikovych" elektrocentral. Jedna je
Homelite, dve od Fy Tagred, dalsi je Moller a u te posledni nevim, take
nejaka "Baumax"
Vsechny jsou si velmi podobne i s tim Parkside z Lidlu. Stejna konstrukce,
podobne startovani.
U vsech je vadny motor. Rozsypane rozvody, praskla tahla, ulozeni vacek
atd...   Vsechny pochazeji z jedne soukrome stavebni firmy, vetsinou po pul
roce  kazdodenniho pouzivani (2-4 hod. ) odesly. Nasledne reklamace ,
oprava a v tomto rezimu vzdy do konce zaruky.  Hondu GX1200 maji uz 8 let.
Sice uz mizerne startuje, kouri ale jede furt.
Pak pouzivaji jeste jeden dvoutakt s invertorem  - Matrix  a ten zaruku
prezil. Tam pro zmenu odesel rok po zaruce invertor.
Problem u techdle marketovejch elektrocentral je zivotnost. Ale pokud to
nekdo pouzije 2x do roka na 4 hodiny kdyz vypnou proud, proc ne, to bude
mit do smrti.