Zjisteni zapojeni 3F motoru

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Květen 12 18:49:48 CEST 2016

Tam svorkovnice není vůbec na tom motoru a vypadá to, že ani nikdy nebyla.
Takový ten válec co někdy bývá zezadu motoru je tzv. Alnico, slouží jako
snímač roztočení motoru pro automatické přepnutí hvězda-trojuhelník, nebo
odpojení druhého motoru, např. u soustruhu SU50A se roztáčí dva motory
současne zapojeny v sérii (každý 5.5kW) a po roztočení je druhý odpojen.
Lze jej připojit manuálně vypínačem, když se např. hrubuje.
Karel M.