OT Elektrocentrala Parkside 1200W z Lidlu

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Květen 11 17:15:23 CEST 2016

No loni na sklonku leta a na podzim neslo do nemecka a z nemecka projet ani na Vikingovi, natoz na 10m ocelovce. Bylo malo vody.

Dovoz autem by byl z holandska problem jelikoz by to byl jiz nadmerny naklad. Takze by to stalo ranec. Jedina sance je po ose, ale zase mesic na lodi a projet si kus Ryna a cele nemecko by mohla byt docela zabava. Hlavne ten Ryn :-)