spousteci retizek, blokovani parkovani, po domacku, ale skoro hotove :-)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 11 11:33:59 CEST 2016

 11.5.2016, 11:27:33

Pokud to neni regulerni silnice, ale jen nejaka cesta za humny, lze
polozit kabel v trubce i velmi melce, coz by pripadne problemy s vodou
melo elimminovat. No a napajet, nejlepe bezpecnym napetim.
IMHO, hlavni problem neni napajeni, ale spise mechanicka realizace,
aby vse bylo dostatecne odolne pocasi, vandalum i kunam a aby clovek
budovanim nestravil pristi petiletku. Hodne zalezi na vybavenosti
dilny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz