spousteci retizek, blokovani parkovani, po domacku, ale skoro hotove: -)

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Květen 10 22:04:56 CEST 2016

Jedna z možností je pořídit si fotopast nebo i jen vypůjčit třeba od myslivců .....a pak se jen v hospodě pochlubit , jak stará Hrbáčková sklízí.....
a nebo ještě jednodušeji v hospodě roztroubit, že jsem tam právě nainstaloval fotopast půjčenou od Franty Vopršála z vedlejší dědiny....
pg