problem s 3D tlackou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 10 14:04:13 CEST 2016

Když už něco měnit, tak jenom motory nebo jenom drivery (ne oboje najednou).
Je to běžný rychlý postup základní diagnostiky.

Když mi fixlovala frézka, tak jsem si z dev-kitu STM32_discovery udělal
dohlížecí
modul, který čítal pulzy na vstupech driverů jednotlivých os, abych
vyloučil problém
v řízení. Problém byl nakonec v driverech (koncepční chyba v návrhu, a
to se takhle
na eBay/Aliexpress prodává už několik let, stále neopraveno).

PL