Zjisteni zapojeni 3F motoru

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 10 13:46:32 CEST 2016

 10.5.2016, 13:41:24

Pokud jste presvedcen, ze znate prikon motoru, staci zmerit ss odpor
mezi dvema fousy a porovnat s katalogovym udajem, nebo jinym obdobnym
typem, ten rozdil Y-D je dost velky, aby to prekryzo i nejake odchylky
v konkretnim provedeni nebo technologii.
Unika mi ovsem, k cemu to potrebujete vedet, bit z ciste akademickeho
hlediska, jde o vcelku zajimavy problem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz