Proudovy zdroj 4 x 0-15A

Bosak bosorka.p na seznam.cz
Úterý Květen 10 12:57:57 CEST 2016

Od: Bosak <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Proudovy zdroj 4 x 0-15A

Zpráva:
Potrebuji nejak levne a snadno vyresit zdroj/zdroje, ktery/e poskytnou 4 proudove vystupy s nastavitelnym proudem 0-15A. Celkovy proud max 40A. Pri napeti 4-10V s rezervou 2-12V.
Me reseni zatim vypada takto:
nejaky spinany zdroj produkujici cca 12V, bud PC zdroj/e nebo spinany zdroj z ebay.
Za to 4x synchronni stepdown menic. jelikoz potrebuji kontrolovat i napeti tak jsem mymyslel toto.
Spodni rezistor v napetovem zpetnovazebnim delici nahradit digitalnim potenciometrem 10k+seriove nejaky odpor. Vysledkem by mel byt digitalne rizeny zdroj napeti 1-12V 0-15A.
Pro zizeni proudu, pridam do linky pres kterou se vraci proud odpor + zesilovac a pomoci 12bit ADC v procesoru merim proud, jinak receno realizuji digitalni zpetnovazebni proudovou zmycku.
Zmeny proudu budou pozvolne a tak nevadi pomalejsi reakce digitalniho rizeni plus procesor vyuziji na casove spinani zdroje a dalsi veci.
Digitalni potenciometr ma sirku pasma 200kHz tak snad nebude zlobit ve zpetne vazbe a to ani u rychlejsiho stepdown pracujicim na 1MHz.
melo by to byt relativne male a se solidni ucinnosti.
je to blbost, respektive ma nekdo lepsi napad?

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)