spousteci retizek, blokovani parkovani, po domacku, ale skoro hotove :-)

Úterý Květen 10 10:28:13 CEST 2016

Mně přijde nejlepší sundávat řetízek ručně, není to zas tolik práce. Já si
zas otvírám a zavírám vrata, samozřejmě ručně a ještě je zamykám visacím
zámkem.

Ta automatika na baterky je blbá v tom, že baterky z toho někdo ukradne,
nebo rovnou i elektroniku a motor. Taky se bude stávat, že to nebude
reagovat na povel, protože baterky jsou vybité. Nebo se to mechanicky
zasekne.

Sorry, že neporadím nic lepšího, ale přijde mi to jako dost práce a peněz,
za málo muziky. Snad jedině že by to byl hobby projekt, tam o čas ani
peníze nejde ;)

Jinak po technické stránce nevidím nic složitého, jeden povel DO = otáčení
motoru jedním směrem a navíjení řetízku + koncák; druhý povel DO = otáčení
motoru druhým směrem a odvíjení řetízku a opět koncák. Stejně funguje i
automatické otvírání vrat nebo závory, ne?

P.K.