Zjisteni zapojeni 3F motoru

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Květen 10 10:27:54 CEST 2016

Při hvězdě se střed nezapoji, protože cívky mají stejné vlastnost a na
středu vznikne umělá nula a při správné funkci motoru to není zapotřebí
zapojit. Když se totiž jedna cívka přepálí tak se stejně motor většinou
nerozeběhne a nebo ma menší výkon takže je zapotřebí ho opravit.

Jiná záležitost je to když se zapojí topné spirály. tam ta funkčnost je a
můžou se používta většinou i na 2/3 topný výkon, ale bez poruchy to také
není zapotřebí

JL