Velky LCD, bolo: Re: Jak najít malý svod ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Květen 9 15:09:27 CEST 2016

On Mon, May 09, 2016 at 02:47:54PM +0200, hwnews konference wrote:
> tak tme ma treba e-inku 9 typu ;-) a vesmes se ceny pohybuji v tisicich
> Kc...
>
> nicmene fakt je ze 6" do Kindla je levnej a stoji na ebay kolem 400Kc - to
> by za hrich stalo...nevite co tam je za rozhrani a je nejaka dokumentace k
> radici? pokud ho to ma?

no vzhledem k tomu, ze jsem ho v Kindlu menil, tak bych se obaval, ze
pripojeni bude znacne problematicke.

Co totiz neslo po bymene byly odstiny sedi a postupne jsem se dopracoval
k tomu, ze na dodanem disp. z ebay byla prazdna ROM (tzn waveform) na
paskovem privodu. Nakonec jsem to podle nejakych rad na mobileread.com
a za pomoci zde zatracovane Arduina a konvertoru urovni na asi 2.5V
logiku te seriove eeprom opravil. :)

Po prekopirovani obsahu ze stare EEPROM do te na novem displ. se uz
nejak odstiny zobrazuji - ja nepoznam jestli to je horsi - me to prijde
ok. Asi ma byt v te EEPROM poznaceny vlastnosti toho eInku.

http://www.flashrom.org/Serprog/Arduino_flasher
Flashrom samotný je balík v Debianu. Serprog je potřeba dostat do arduina.

Radic http://essentialscrap.com/eink/S1D13521B01_Spec.pdf
Displ. http://www.coscom.com.tw/manage/soft_down/down/ED060SC7%20Ver%2020.pdf

asi pro pocatecni odrazeni staci ;)

--