Re: Pořadí packetů

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Květen 9 13:44:34 CEST 2016

Ne u ostatni socketu, ale na stejnem socketu. Tech 200ms je hodne.

Na tom samem socketu Vas vzdalena strana v tech 200ms vyzve, at poslete vice dat a vy reagovat nebudete. Nicmene ten Vas tcpi/ip stack v tom embedded MCU musi zaregovat a treba posle pockej nebo prazdny buffer nebo nic. Rozhodne bude prijimat a
zpracovavat.

200ms se mi zda hodne na to cekani.

Jak jsem poslal odkaz, tak zde pisi az 3x Vas v tech 200ms v tom Nagle algoritmu vyzve at neco poslete.

Ano na vlastnim api to nepoznate, ale zivo zde je.

http://smallvoid.com/article/winnt-nagle-algorithm.html

Jirka