Re: Pořadí packetů

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Květen 9 11:45:30 CEST 2016

Je tomu tak pouze v pripade, ze vysledny packet je vetsi, nebo roven
MTU, jinak se ceka 200ms.
Ve windows si TCP/IP stack detekuje, jak jsou prikazy za sebou.

Kod pro synapse, jenz to vypne:

function TComThread.SetNoDelay(NoDelay:boolean): boolean;
var flag:LongInt;
begin
   result:=false;
   if (not TCP) or (Socket=nil) then exit;
   flag:=ord(Nodelay);
result:=synsock.SetSockOpt(Socket.Socket,IPPROTO_TCP,TCP_NODELAY, na flag,sizeof(flag))=0;
end;

Slavek