problem s 3D tlackou

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Květen 9 07:08:06 CEST 2016

Pro začátek snížit maximální rychlost motorů a nájezdovou rampu motorů.
Nevím jak je to u teto tiskárny, ale rebel2 využivá merlin a tam se to
nastaví jako maximální hodnoty pro tisk, nebo přes repetier donastavit.

Hlavně ale v programu slicer (cube apod...) tam to nastavit pro danný
tisk. Zkusit s nižšíma hodnotama posuvu a později když se to zlepší přejít
na vyžší.

JL