Re: Pořadí packetů

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Květen 8 19:33:16 CEST 2016

Dík.

To byla velmi cenná rada. Už mi to funguje. Je to nakonec docela
logické. Data jsou odesílána okamžitě a příjemce musí být schopen
rozeznat, že již obdržel všechna data. Pokud ne, musí umět počkat, až
zase nějaká dojdou. Naopak ten, co vysílá se nemusí starat o to, zda je
příjemce odebral. Někde se hromadí, zatím mi ale není jasné kde.

Martin Záruba