bezkontaktni snimani signalu z kabelu

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Sobota Květen 7 20:56:34 CEST 2016

Dobře funguje PeakCAN. Ovladače, stabilita, spolehlivost atd. Navíc
existuje implementace CANOpen, která je mj. napojená na PeakCAN. Ale o
její spolehlivosti a použitelnosti - no nevím.

Mimochodem implementovat CANOpen je docela výzva - leda by už byl ve
sběrnici jiný "master" a vy jste pouze posílal řídicí pakety pro nějaký
systém. Ale já to znám z trochu jiného úhlu pohledu asi.

Ondřej