ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 6 10:02:23 CEST 2016

Kolegovia,
je to zhruba pol roka co sa toto zacalo riesit. Medzicasom zakaznik
pochopil, ze to nepojde tak rychlo ako si zelal, finalna verzia
meracieho systemu sa namontovala koncom minuleho mesiaca a teraz ma za
sebou tyzden ostrej uspesnej prevadzky a o nieco viac skusobnej
prevadzky u nas na dovre firmy. Cesta k nemu bola sice trnista (uz
nikdy, nikdy nebudeme chciet mat nic spolocne so slovenskym zastupenim
firmy Schrack), ale nakoniec to funguje. Ked vecer ulozim syna spat,
hned sa idem pozriet na monitorovaci system ako sa mu dari, ci ma v
poriadku akumulatory, co cez den robil, ci sa dobre dobil a ci mu nie
je zima.
Skusim pohladat ci mame vo firme nejaku zverejnitelnu spravu z
instalacie a ked tak, poslem sem. Ked nie, tak porozpravam pri pive na
hw-listovici.

Dakujem celemu kolektivnemu vedomiu ludi z konferencie ktori prispeli
k rieseniu tohto problemu.