windows 8.1 rozlisuji velka pisme v nazvech souboru?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Květen 6 08:04:11 CEST 2016

Pravděpodobně to není úlet, ale použití nástroje který nepochází z windows. A upřímně, většina nástrojů pro programování
nikoliv Windows aplikací nebyla primárně napsána pro Windows a pochází z jiných OS, tudíž velké a malé písmena jsou pro ně
různé znaky.
  A mimochodem, NTFS je case-sensitive souborový systém (UTF-16). Takže to nemusí být chyba aplikace, ale vlastnost
použité knihovny. Je to tak bezpečnější.

Problémem mohou být také  s $ v názvu. Pokud používáte například gnu make.
Někdy také mezera.