vykonovy DC/DC menic

Pátek Květen 6 01:52:17 CEST 2016

Dobrý den,

potřebuji zrealizovat, nebo někde koupit neřízený DC/DC měnič ze 400V na
48V, max. výstupní proud 250A. Nic hotového nemohu najít, tak uvažuji o
vlastní konstrukci. Měnič musí umožňovat oba směry proudu, proto na obou
stranách bude synchronně přepínaný MOSFET můstek. Mám obavy, co udělají
rozptylové indukčnosti trafa. Ale jednak z topologie můstku vyplývá, že
špičky při rozpínání se zachytí na substrátových diodách a neměly by
vadit. Taky jsem koukal na netu jak si lidi bastlí svářečky, délku
vývodů trafa nikdo neřeší a vypadá to, že jim to snad všem chodí. Na co
si mám dát pozor?

Anděl