[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 5 22:44:30 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 05.05.2016 od M. Marusak:

> A kruh se uzavírá, rodí se problém na druhou. Optimální by bylo "jdi
> za známým dobrým právníkem". Pokud žádného nezná, ani dle referencí,
> může nastat stejný problém, jako s autem. On totiž každý právník si
> rád veme ty 2k za hoďku povídání, příp. za sesmolení nějakého
> lejstra. Může ale nastat situace, že "to napíšeme, pošleme, buďte v
> klidu" a ono to nakonec z různého důvodu neklapne. Třeba že ten
> právní sakra pozapomněl tuto okolnost, to jste mu přece měl říct. A
> zatímco jste tedy byl v klidu, proběhla jistá lhůta a najednou jste
> [...]

Ano, to se může vždycky stát. Ale to není jen o autobazarech nebo
právnících. To je tak ve všem. Já třeba nerozumím autům, tak nikdy
nekupuju ojeté auto. Nemůže se mi stát, že mě nachytá autobazar. Ale
zase koupím něco jiného, čemu nerozumím, a nachytá mě tedy kdokoliv
jiný. To si nevybereš.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem