SMT pasta

Čtvrtek Květen 5 22:36:04 CEST 2016

Samozrejme ze je, ale pri lepeni nemusim mit v prave ruce pajecku a v leve cin a
jeste k tomu se pokouset to nejak dat vsechno dohromady.

:)

S prvotnim zarovnanim problem nemam, ale vzdycky si to nejak pohnu. A paska bude pri
pajeni lepsi, nez jeden z volnych prstu leve ruky nebo tezitko (i kdyz jedno se mi
fakt libilo, do valecku zapichnuty nakolmo hak skoro jak ruka Cpt. Hooka...)

D.O.