[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Květen 5 21:05:48 CEST 2016

V podstatě ano - s tím, že leasingovka, poskytující tento produkt, ho
chce do 30 dnů vyplatit. Tedy já podám výpověď, oni mi spočítají úroky,
pokuty a penále, pošlou mi částku a do třiceti dnů ji musím uhradit. To,
že nemám z čeho (jinak bych to neúvěroval) je věc druhá...

Kdy a co dostanu od autobazaru bude už následně jen a můj problém.
Trochu mne ale překvapilo, že leasingovka je ve smlouvách vedená jako
majitel, já jako provozovatel, jako u klasického leasingu.

Pavel Kutina