[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Čtvrtek Květen 5 19:34:10 CEST 2016

A neni servis rozumna nabidka? Nemusi to myslet spatne, ono kazde starsi
auto uz ma nejake problemy a dovozce to nemusi poznat.
Mimochodem, co je to za auto? Zrovna premyslim, ze mi automat uz trosku
chybi ;-)