[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Květen 5 19:01:38 CEST 2016

 5.5.2016, 18:29:48

§1829 je soucasti oddilu 2 "Uzavírání smluv distančním způsobem a
závazky ze smluv uzavíraných mimo obchodní prostory".
Takže, pokud jste uzavřel smlouvu osobne v autobazaru, nemel by se,
pri pouziti elementarni logiky na toto vztahovat. Ale kampak s
logikou, v ceske pravni dzungli, ze ano.
Nicmene, pri zbezne prohlidce NOZ, nevidim jiny paragraf,
aplikovatelny na pripad "koupe pres pult". Pokud se tedy divam dobre,
logicky by to znamenalo, ze v takovem pripade nemate na odstoupeni od
smlouvy narok, a to ani v pripade, ze zbozi ma neodstranitelnou vadu.
Coz je samozrejme pekna blbost.
Ten NOZ vypada jako paskvil k pohledani.
Ostatne, co cekat od cloveka, ktery udeloval tituly na vykendovych
rychlokurzech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz