Re: Budič LED 24V se stmíváním

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 18:59:10 CEST 2016

No jo, ale ten FET má asi tazatel už na stole, na ten jinak moc hezkej IO za
pár kaček bude muset čekat nějakou na Aliexpressu oblíbenou dobu, třeba
třeba "approximately 60 days", nebo si připlatit za dopravu a cena pak vyjde
nesmyslná.

Ale to je jedno, nechme rozhodnutí a něm. Já jen odpověděl na dotaz, jak se
takové softwary dělají, resp. jak tento zdánlivě náročný problém řešit velmi
jednoduše.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Cihak na dkv.cd.cz
Sent: Thursday, May 05, 2016 2:31 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: Budič LED 24V se stmíváním

1) Protože ten obvod je za cenu jednoho FET tranzistoru který by tam stejně
být musel.
2) Protože je to pohodlné a pro LED bezpečné. Chyba firmware neznamená
zničení LED protože proud je omezen HW.
3) Protože tak můžu výkon procesoru využít tam kde je ho potřeba.

A hlavně protože tak se mi to tak libí :-)). Já to taky řídím procesorem.
Ale nepotřebují řídit svit a tak ho řídím jen ON/OFF.

Martin.