SMT pasta

pn nevrklap na volny.cz
Čtvrtek Květen 5 12:00:49 CEST 2016

 >Zasadny problem pri tomto sposobe spajkovania je ze dochadza k pnutiu
to je urcite pravda, ale nikdy jsem s tim problem nemel. samozrejme v
ramci prototypovani, pro seriovou vyrobu to takhle asi nikdo nedela.
nicmene kdyz uz se to nakouslo, certifikovane pajeni pro "space" se take
nedela "v peci" alespon ne vsechno...  a pritom se tam na spolehlivost a
dosazeni deklarovanych parametru soucastky hledi..
pekne video tady   https://www.youtube.com/watch?v=5uiroWBkdFY

 >ze nasledne suciastku este prehrejem horucim vzduchom.

ano, velkou horkovzdusnou pistoli s regulaci teploty take pouzivam, ale
typicky jen na pajeni obvodu typu qfn s malo nebo vubec nepristupnymi
nozickami a thermal padem... zahrivam pak dps zespoda a priblizovanim a
oddalovanim dps "simuluji" teplotni profil

 >pokusov J. To lanko je tak hrube ze sa k ploskam ani nedostane.

kdyz je na konci lanka primerene mnozstvi cinu a tavidla tak to jde samo..

P.