Re: Jak najít malý svod ?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Květen 4 19:53:52 CEST 2016

Začal bych pořádnou prohlídkou tišťáku, sebemenší stopa po kvetení jakýchkoliv solí by mohla být příčinou. Poté umytí i lihu či IPA. Rovněž zmiňovaný vypínač je velmi dobrý tip.
Kolik to bere z té baterky? Další příčina může být ve špatně ošetřeném vstupu, ztráta vodivosti některého ošetřujícího odporu. Dá se najít když se do blízkosti pinů přiblížíme nějakým AC napětím, stačí málo, ono se to naindukuje a změní se odběr.
pg