Pojistka

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Květen 2 22:06:48 CEST 2016

To, že praskla má asi nějakou příčinu. Jako nouzovka může být natažení měděného drátku 0,12mm nebo radši trochu míň, samozřejmě do skleněné trubičky. Pokud máte trafo 230/24, můžete mikrovlnku otestovat. Primár mikrovlnky připojíte na 24V AC a na magnetronu měříte napětí. Musí být okolo 200V. Takto lze celkem bezpečně otestovat trafo, diodu a kond zároveň. Vyžíhanej klobouček magnetronu rovněž svědčí o jeho odchodu do věčných lovišť.
pg